Instruccions generals

La inscripció per a la prova Cangur de l'any 2026 pel que fa als centres del País Valencià es desenvolupa en tres fases:

Primera fase: inscripció de centres

Des del 1 d'octubre de 2025 fins al 15 de desembre de 2025.

Durant aquest termini els centres podran fer el pagament de les quotes. Quan ingressen les quotes, els administradors activaran l’aplicació perquè puguen fer la inscripció individual de l’alumnat.

Segona fase: abonament de la quota

5€ per alumne dels nivells 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de FPB 1r i 2n de BAT i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior i 4€ per alumne dels nivells 1r i 2n d'ESO. Fins al dia 15 de desembre de 2025.

Una vegada fet el pagament, cal enviar el justificant als administradors de la Prova des de l'accés identificat del lloc web.

Tercera fase: inscripció dels alumnes

Fins al 16 de gener de 2026.

Cada centre tindrà activada aquesta possibilitat des de que els administradors de la Prova Cangur donen la conformitat del pagament. La distribució dels centres entre les seus universitàries es realitzarà el 30 de gener de 2026.

La PROVA CANGUR per als alumnes de 3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de BAT tindrà lloc el dijous 26 de març de 2026 a les seus universitàries assignades. Per als alumnes de 1r i 2n d’ESO, la prova es realitzarà al seus centres docents el divendres 27 de març de 2026.

Inscripció de centres

Si el centre va participar en edicions anteriors:

Cal validar-se en «Accés identificat» introduint les credencials de l'any passat (DNI sense lletra i la contrasenya), el professor o professora responsable haurà de confirmar la inscripció. No caldrà que es torne a registrar.

En cas de no recordar la contrasenya, des d'aquesta pàgina hi ha un enllaç («Sol·licita-les») per a sol·licitar de nou les credencials als administradors.

Si és la primera vegada que participa, serà necessari registrar-se:

Preinscripció del centre:

Quan accediu al formulari d'inscripció caldrà que sol·liciteu la preinscripció del vostre centre en la Prova Cangur $any.

Haureu de seleccionar el vostre centre del menú desplegable.

Només es permet 1 professor per centre, de manera de que si ja hi ha un inscrit, el centre NO apareixerà al menú desplegable.

En cas de no aparéixer el vostre centre al menú desplegable, envieu un correu electrònic a cangur@epsa.upv.es i expliqueu la incidència.

Dades personals del professor/a responsable:

Tot seguit haureu d'entrar les dades personals del professor o professora (nom, cognoms, adreça electrònica i telèfon de contacte). Totes les dades són imprescindibles excepte el 2n telèfon de contacte.

El DNI del professor o de la professora responsable ha d'introduir-se sense punts ni sense lletra. Este serà el seu usuari d'accés.

També haureu d'introduir el nombre d'inscrits per cada nivell. Excepcionalment es podrà canviar algun alumne però sols al mateix nivell sempre abans del dia 15 de desembre de 2025, per poder elaborar amb temps la distribució de les seus del Cangur.

Finalment cal polsar «Registra't».

Confirmació de la preinscripció:

Quan hàgeu fet la sol·licitud de preinscripció, el correu electrònic oficial del vostre centre rebrà un correu on se li comunica la vostra sol·licitud de participació. Des del correu oficial caldrà que confirmeu la preinscripció i les dades del professor/a responsable. Amb aquest pas la preinscripció passarà a ser definitiva. Aquest pas es realitza per seguretat i per evitar preinscripcions fictícies o fraudulentes.

Després del pas anterior, rebreu al vostre correu personal les claus d'accés a la intranet del vostre centre: guardeu bé la clau d'accés ja que us permetrà fer totes les gestions relacionades amb la prova: inscripció d'alumnes, consulta de resultats i puntuacions...

Abonament de la quota

S'han de pagar 5€ per alumne dels nivells 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de FPB i 1r i 2n de BAT i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior i 4€ per alumne dels nivells 1r i 2n d'ESO.

L'ingrés s'ha de fer al compte corrent ES92 3159 0012 4329 4682 0723 de 'Caixa Popular'. S'ha de fer constar que l'ingrès és per al destinatari Cangur-SEMCV Al-Khwarizmi i com a ordenant de l'ingrès o remitent s'ha de posar, el CODI DEL CENTRE, el nom del centre i la localitat.

També es pot fer per TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA sempre que es faça constar les dades abans indicades.

Una vegada es fa el pagament s'ha d'enviar als administradors de la Prova des de l'accés identificat del web, accedint a l'apartat 'Dades d´inscripció', confirmant el nombre d'alumnes i adjuntant el justificant del pagament (només s'admet el format PDF o imatge).

Termini per fer l'ingrès: fins al dia 15 de desembre de 2025.

Quan l'administrador valide el pagament, us enviarem un correu electrònic on us avisarem que ja podeu procedir a la inscripció individual d'alumnes.

Quan s'hagi confirmat l'ingrés per part de la secretaria de l'organització, es podrà passar a la inscripció individual d'alumnes.

Fins al 16 de gener de 2026 a la intranet podreu fer la inscripció individual d'alumnat, i fer canvis en l'alumnat inscrit, (SOLS CANVIS ENTRE ALUMNAT DEL MATEIX NIVELL).Després d'aquesta data no es permetrà cap canvi.